skolestart 2020 - UKE 31-35

KJØLT 
PÅLEGG

STABBURET
LEVERPOSTEI

NUGATTI

Stabbur-Makrell hermetikk

Vossafår

frokost

fryst
snacking

MR lee

QUAKER

BARE BRA

Bare Bra selger ekstra bra når det sameksponeres med meieriprodukter!

  • Forbruker har lenge hatt en svekket tiltro til frokostkategorien som en sunn kategori. Troverdige sunnere alternativer trekker gamle og nye kunder tilbake til frokostkategorien!

  • Forbrukerinnsikt viser at Bare Bra trekker ≈ 25 % nye kunder inn i kategorien og vi treffer flere av de yngre, kvalitetsbevisste og «moderne» kundene
  • De ulike smaksvariantene under Bare Bra treffer ulike brukergrupper - > bredde i sortimentet trekker flere brukere til kategorien og kan sikre vekst
  • Bare Bra har en sterk gjenkjøpsrate vs sammenlignbare produkter

  • Granola driver veksten innen frokostblandinger

  • Bare Bra treffer blink på de viktigste driverne i kategorien– sunnhet og god smak – og har en klar økt preferanse!

  • Bare Bra har den sterkeste mediesatsningen i kategorien

Bare Bra - Innsikt